24 januari

 

Såhär ser det ut utanför mitt fönster. Mest tråkig snö kvar nu :( Antingen ska det vara rejält med snö eller så kan den lika gärna försvinna. Bara brun äckelsnö kvar nästan. Lite annan snö men den e så tråkig, sån tung snö. Har ju smält lite för ngn dag sen och så blev detta kvar liksom.

 

Igår var jag och Isabel hos Charlotte och såg lite tv och myste till det :) Jättetrevligt. Synd att det är så långt borta. Åkte buss hem för 42 kr, yeah! Natt-taxa <3 men åkte iaf på samma biljett från söndra torget och ända hem hit så det gick ju bra :) Hoppade av på rätt plats! haha ;D Myggan höll mig sällskap på mobilen också ♥ Söt!

 

Nu ska jag slänga mig i badet!

Hörs senare :*

 


Kommentarer
M

Åkte du buss? Kors i taket, det händer inte alltför ofta. Men det är bra att du gör det och inte går hem ensam, det gillar jag. Nu kanske du gör det fler ggr när du ser att det faktiskt inte är så svårt, man behöver inte åka tillbaka till där man klev på, tror du fattar vad jag menar haha :)

Ha en bra dag, slår nog en pling sen. Love you.


2010-01-24 @ 15:06:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: