Förskyld som tusan

Usch är så himla förskyld idag. Så blir nog inte att anstränga sig allt för mkt idag. Blir nog lite diska och städa. Skriva av lite anteckningar från skolan och kolla lite.

Hade hoppats att mina böcker skulle komma idag, men dom har inte kommit än så får se. Hoppas dom kommer senare. Skulle behöva dom i skolan imorgon.

Hade också hoppats att min "kaninhage" skulle komma idag. Är lite jobbigt att ha kaninerna lösa i lägenheten nu eftersom dom bara ska va i sängen hela tiden. Tösen river sönder mina lakan dummisen :P Så har köpt den här "hagen" då så får jag sätta upp som ett staket så dom inte kommer in till delen i rummet där sängen står :)

Funderar på och tömma lite vatten från akvariet idag och rengöra lite. Då blir dom nog glada :)

Kommentarer
M

Tråkigt att vara förkyld :(

Hoppas att det går över fort.

Kram


2010-01-25 @ 21:58:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: