Nu är jag blödig igen..

Jag kan nog vara blödig när det gäller de flesta saker. Men usch ibland är livet verkligen orättvist. Råkade komma in på en tjejs blogg igår av en slump. Hon är 25 år och har cancer. Hon har precis fått reda på att hon inte kommer att få några fler cellgiftsbehandlingar för att tumören mellan lungorna växt sig för stor för snabbt. Så nu tar hon en dag i taget.

Så nu sitter jag här och lipar och tänker på alla hennes nära och kära. Fan så hemskt. Det är inte meningen att livet ska vara sådär. Det finns nog ingen sjukdom som jag hatar mer än cancer. Men det finns mirakel, och jag hoppas att hon får uppleva ett sådant så hon kan leva ett långt och lyckligt liv. Alla tankar till henne och hennes familj.

Det är i sådana här stunder som man glömmer alla sina egna meningslösa bekymmer. Man behöver tas ned på jorden ibland. Men om jag skulle tänka på alla eländigheter som finns i världen hela tiden skulle jag nog gå under faktiskt. Jag är alldeles för blödig.

Ta hand om er, ni vet att ni är underbara ♥

Kommentarer
Daddy Cool

Hej Jennifer ! Nej du är inte alls för blödig

det visar bara på hur du tänker på andra

och inte bara på dig själv det är ett stort

plus när går på livets alla olika stigar.......

att vara ödmjuk med fullt öppna sinnen...

Ha re så bra...




2010-01-27 @ 09:51:31
M

Skit också, det här inlägget skulle jag inte läst, nu rinner mina ögon.... fy faaan så orättvist, stackars henne och hennes familj.

Man får vara glad så länge alla ens nära och kära får vara friska.

Älskar dej massor, var rädd om dej. <3


2010-01-27 @ 20:59:20
Jennifer svarar

Ah vet, så himla hemskt så det finns inte :/ Kunde inte sluta gråta igår. Man får vara lycklig för det man har.

Love you! <3 Vi är lika hopplöst blödiga båda två


2010-01-27 @ 21:16:01

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: