Lars Winnerbäck turné 2010 ♥

Playlist på Spotify med Lars Winnerbäcks turnélåtar sommaren 2010.

Järnvägsspår

Köpenhamn och överallt

Dunkla rum

Jag har väntat på ett regn

Du som reser mig

Om tiden vill ifatt

Kedjebrev

Lång dag

Varning för ras

Hugger i sten

I Stockholm

Åt samma håll

Fribiljett mot himlen

Söndag 13.3.99

Du får mig

Jag får liksom ingen ordning

Kom ihåg mig

Solen i ögonen

Om du lämnade mig nu


Extranummer:

Elden

För dig

Ett sällsynt exemplar

Elegi

Söndermarken


Jag tror (Läs: vet) att det kommer bli en helt underbar konsert. Ännu en gång av kungen Lars Winnerbäck. Finns ingen artist som jag älskar så mycket som honom. Han känns så personlig och jag lovar att han sjunger alla sina låtar bara för mig ;) 
Skämt åsido, men ibland känns det faktiskt som det!

Så nu fram till konserten imogon, när jag inte jobbar, ska jag nöta dessa låtar!

Läs HÄR vad ExpressensAnders Dahlbom tyckte om låtarna när Winnerbäck kickade igång turnén i Göteborg.


Kommentarer
Dave

Även timglas spelades i gbg!


2010-07-23 @ 15:41:08
Dave

Och för i övrigt stämmer det inte alls=) Låtlistan är från höstturnen. Vill inte vara besserwisser, men täkte det kan vara bra att veta.


2010-07-23 @ 15:43:13
Jennifer

Sv: Haha såg det nu. Blev lite stressigt det där. Skulle hitta artikeln som jag läste i pappersbilagan av Expressen någon dag innan. Men tog visst fel ;) Tack för upplysningen!


2010-07-27 @ 19:02:07

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: