Något bra på TV kanske?

Idag har jag jobbat och varit med Eddie hos veterinären. Han har varit snorig o sådär så lika bra att åka in med han så inte Tösen också blir sjukis. Han fick antibiotika som han ska ha morgon och kväll nu i en vecka. Han slickade i sig första dosen förut och det gick jätte smidigt. Han är så duktig så!

Pappa, Johanna och Simon är på bio. Egentligen skulle jag och herr Myggan också följt med, men han är ju i Hbg nu och far omkring. Så vi får hitta ngn annan bio att gå på sen när han kommer hem.

Imorgon börjar jag kl 11.30, så lite sovmorgon iaf. Var ruskigt lite folk på jobbet idag. Alla var nere på skärgårdsmässan neråt stan istället. Så blir nog lika lugnt imorrn också skulle jag tippa på.

Sitter och tittar på lite saker som jag vill ha från IKEA. Dock tillåter inte plånboken mycket denna månad kan jag säga. Eddies veterinärbesök och medicin gick ju på 500kr nu. Men bara han mår bra så är jag glad!

Kanske börjar ngt bra på TV nu vid 20.00? Ska gå och se efter!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: