Ändring i hemmet


Ny matta från IKEA för 195 kr. Mycket billigt för en så stor och fin matta!


Skoskåp från IKEA för 349 kr. Fick plats med hela 6 par skor i en sån "låda". Och det är 3 st. Dock tog stövlarna och vinterskorna upp lite mer plats. Men den rymmer ändå jättemycket! Snyggt blev det också :)

(Ni ser även att jag passat på att inhandla stora säckar med hö och halm nu när pappa hade bilen med sig. Inget man släpar med på cykeln kan jag säga)


Förra vardagsrumsmattan fick flytta ut i hallen så den fick sig ett lyft också. Tycker det blev superbra. Känns som ett helt nytt rum :)


Ny sminkförvaring från Claes Ohlssons. Superpraktiskt och så bra att man ser vad som är i lådorna.


Diskställ från IKEA 229 kr. Detta har jag velat ha sen jag flyttade hit, men alla gånger vi har varit på IKEA så har det varit slut! Men äntligen fanns det denna gång. Tusen ggr bättre än det förra jag hade.


Köpte mig ett strykjärn (hade inget innan) och ett gulligt litet strykbräda som man ställer på bordet. 99 kr för strykjärnet och 149 kr för strykbrädet från Mediamarkt. (Kollade på strykbräda på Elgiganten och det billigaste kostade 399 kr..)



Praktisk tillbringare. Man lägger in locket med den runda saken i frysen så det blir till is. Sen när man ska ha ngt att dricka sätter man i den där och så blir drickan kall :) Supersmart! Tror den kosta 49 kr lr ngt sånt.

Köpte även med lite annat tjafs från IKEA som diskborstar och galgar m.m.



Ostbricka, välbehövlig. Inga mer ostar i påsar för min del!


Tavla som jag hängde över soffan. Var så tomt där innan. Kostade 99 kr på IKEA.


Sen fick ju pappa rycket på min andra dammsugare, så han tyckte jag skulle få en ny. Den andra rosa sladdlösa jag har funkar inte så bra. Den lilla som man tar loss är underbar och smidig. Men när man ska köra större ytor med den stora så är det jättedåligt sug i den och funkar inge bra. Den här dammsugaren prutade vi ner till ett bra pris på Elgiganten. Tack mamma o pappa för den fina dammsugaren. Ni är bäst <3


Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Mycket najs!


2010-03-28 @ 16:49:44

Bloggadress: http://molkan.se
M

Vad fint allt blev :) du har så fint i lägenheten nu.

och du jag vet någon som är bättre än oss....

älskar dig gumman, glöm aldrig det <3


2010-03-28 @ 20:13:54
Jennifer

Aw söt du är! :) Tack så mkt :D

Älskar dig också <3


2010-03-28 @ 20:29:48

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
Anonym

Fina grejor :D


2010-03-28 @ 23:33:16

Bloggadress: http://conler.blogg.se/
M

Hihi ja älska ikea!


2010-03-29 @ 08:17:24

Bloggadress: http://conler.blogg.se/
Isabel

Va fint du har det! :)


2010-03-29 @ 12:15:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: