Bara en till..

 

Ännu en söt klänning från tradera, men den sista för denna månad iaf!

 

 

Idag var det bara att knalla till skolan och lämna in ett arbete. Mötte upp Hanna och cyklade till skolan tillsammans i vårsolen. MYS!

Efter skolan gick jag, Lina och Viktor till Din sko och jag köpte mig ett par vita gympaskor som jag kollat på ett tag nu :P Får visa dom sen när jag kan börja använda dom. Sedan skulle jag och Lina gå till Maxi och handla, och eftersom vi ändå gick förbi Viktor så följde vi med han in lite kort och fick se hur han bodde :)

Sedan blev det Maxi och handla lite. Därefter hemåt, riktigt halt i backen idag.. Höll på att inte komma upp faktiskt haha, inte ner heller för den delen (imorse alltså).

 

Imorgon är det seminarie-redovisningsgrupp grej. Kommer nog gå bra, hoppas inte på allt för svåra frågor iaf!

 

Nu ska jag nog lägga mig i sängen snart och läsa lite inför seminariet.

 

Natti natti på er <3


Kommentarer
Hanna

<3

lycka till idag!

Ska bli mys med bio ikväll!

Puss


2010-03-16 @ 09:00:57

Bloggadress: http://hannanlange.blogg.se/
M

Åh vad roligt att läsa detta inlägg....låter som du hade en bra dag igår. Hoppas att det gick bra idag :) och att ni får trevligt ikväll på bion. Själv är jag hemma fr jobbet m migrän, mindre kul :( ha det bra gumman vilket jag vet att du har. Många kramar <3


2010-03-16 @ 09:29:14
Isabel

Va fina klänningar du har köpt! :)

Hoppas de går bra idag! :)


2010-03-16 @ 10:43:43
Hartzelljohanna

vi köpte tv'n av mackan, dom säger plazma är den bästa tv'n när man ska kolla sport och allt! haha de ska fler än mackan! så plazma är nog bra;)


2010-03-16 @ 11:49:07

Bloggadress: http://hartzelljohanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: