Ny kurs - Samhällsekonomi

Idag börjar en ny kurs som heter samhällsekonomi för fastighetsmäklare. Har igen aning om vad den kommer innehålla, men hoppas att den blir rolig. Börjar kl 13 och slutar 15.45. Är bara introduktion så får se hur jobbig den blir. Måste försöka få tvättid idag lr imorrn också, får se om jag lyckas. Annars får jag tvätta hemma hos mamma o pappa när jag kommer till Västervik på onsdag.

Får missa lite av lektionen på onsdag för det fanns inte ngn plats på tåget för "djur tillåtet" vid den senare avgången. Så jag åker härifrån kl 13.07 och är framme vid Kalmar 16.25. Ska bli skönt att få komma hem och slappna av lite. Träffa folket där hemma och sådär, mys!

Hörs efter skolan sen!

Kommentarer
M

Ska bli kul att du kommer hem gumman <3


2010-03-30 @ 00:20:24
Jennifer

Mys :D


2010-03-30 @ 00:32:57

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: