Saknar alla

Fick helt plötsligt värsta längtan efter alla där hemma nu. Känns som jag är typ aslångt ifrån. Med Natta stämmer det ju iofs, rätt långt till Italien. Men inte såå långt till Västervik ändå. Kanske skulle det passa bra med en påskfest när jag kommer hem? Så man får träffa så många som möjligt. Vore iaf kul tkr jag! Saknar ju er :(


Påskfest


80-tals fest


Nattas fest


Halloween

Studenten!
(Hemma hos mamma o pappa i uterummet) LOVE


Så skönt det ska bli och vara hemma i Västervik hela sommaren! Jag är dessutom ledig från jobb hela juni, det var riktigt länge sen jag var det. Så ska njuta riktigt mycket. Hoppas på bättre väder än förra sommaren haha, eller vad säger du Linda? I sommar får vi åka till Lysingsbadet och bada massor :D Dock ska jag försöka beta av lite praktik i sommar, men lite ledigt tänker jag allt ta.

Som sagt, saknar er alla och hoppas vi kan ses dom första dagarna i april när jag kommer hem.

Kommentarer
M

Hej Gumman <3 Nu fattar jag ju att det inte var mig du saknar men vill att du ska veta att jag SAKNAR DIG! Du vet att jag är stolt över dig, det har jag sagt förut, glöm aldrig det. Hoppas att du hinner träffa så många som möjligt i påsk. Tusen kramar :)


2010-03-20 @ 12:31:26
Nathalie

Åhh saknar dig också!! Hoppas att du har det bra!!♥♥♥♥♥


2010-03-20 @ 14:04:53

Bloggadress: http://www.nathaliewallenthin.se/
Lindyy

Ja verkligen! Och jag vi ska verkligen inte lyssna på Adam om hans väder igen hahah! "Det kommer bli bättre, solen kommer snart" Regn och åska! Tack hahaha. Vi ska nog ha lite fest påskhelgen om du är hemma :D pusse


2010-03-20 @ 20:30:39

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: