Västervik imorrn

Nu är jag trött och ska gå och borsta tänderna och sedan slänga mig i sängen för att se på Vänner.

Idag har jag tvättat massa tvätt, fikat på stan med Lina och Hateme, vikt och lagt in tvätten, bytt lakan i sängen, lagat mat, diskat, packat..

Ah det var nog det mest väsentliga. Nu är jag trött iaf, var nog det jag ville komma fram till.

Imorrn är det ny kursstart igen. Denna gången för Lönsamhetsanalys för fastighetsmäklare. Dom säger att första lektionen ska va svår. Men det hoppas vi inte på. Får skena iväg lite tidigare iaf för att hinna hem och ta taxi till tågstationen. Blir lite stressigt imorrn också men jag kommer få sova gott i Myggans säng iaf :)

Natti natti på er!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: