Jobbig dag

Först att gå upp kl 7, är ju inte van vid det direkt.. Den är det mulet och trist (inget regn dock som det skulle bli), alla var deppiga i skolan. Fattar nu hur svår kommande tenta kommer bli, ingen piece of cake precis. Läraren sa att typ hälften av mäklarna brukar klara den. Så oddset är ju inte sådär värst bra för att klara den precis. Men vi gör ett försök iaf! Sen hade jag lite feber förut i skolan, satt o frös som bara den. Ont i kroppen. Gick och la mig när jag kom hem och var helt slut. Vaknade för en stund sen och var helt varm o svettig i håret. Så nu har jag bara ont i kroppen och ingen ork.

Tänkte slänga ut lite bilder som jag tog igår också utanför djurparken. Kanske skulle försöka få i mig lite käk. Blir nog makaroner och köttbullar i gräddsås, me like ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: