Onsdag

Idag har jag varit lite på stan med Daniel o köpt skidbag och beställt klipptid åt Daniel. Så gick vi till Åhléns också så jga kunde köpa en såndär grej man har i duschen o tvätta sig med, inte en svamp utan en såndär annan nät-boll-grej. Aja ni som fattar fattar ;). Den ska jag ta med till Norge iaf. Daniels syster Lisa har varit i Linköping idag och hon var så snäll att hon lånade pengar av Carina och köpte med sig två par skidglasögon åt mig o Daniel (som vi hade kollat ut innan). Kostade 299:- alltså mkt biligare än i stan då dom minst kostar det dubbla typ. Känns bra att ha utrustningen klar nu! Bara att betala Carina imorrn så är det klart :).

Imorrn ska vi iväg och kolla plattång och lite julklappar med mamma o pappa. Sen är det inte många dagar kvar! Börjar få lite svårt att sova på nätterna. Man ligger o tänker på så mkt. Saker man inte får glömma osv. Massa onödigt dumt.. Klart man inte glömmer ngt.

Nu äre Bonde söker fru för min del!
Pussar

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: