Om Tösen

Namn: Tösen

Smeknamn: Tösi

Född: Troligtvis under sommaren -09

Ras: Troligtvis Lejonhuvad dvärgkanin

Kön: Okastrerad hona

Beteende: Bestämd och envis liten tjej som är lite smått galen. Springer och hoppar omkring, sprallig. Lite tillbakadragen och blyg inför människor. Gillar inte att mysa med mig, bara Eddie.

 

Jag var på jakt efter en ny burkompis åt Eddie när hans älskade kompis Billy dog plötsligt. Så kollade runt hos olika uppfödare. Hittade någon som jag föll för men gick inte att få till med transport hit och sådär. Sedan skulle jag till djuraffären och köpa hö och råkade se Tösen. Hade egentligen tänkt mig en vit fläckig kanin, men så blev det inte alls. Kunde inte gå därifrån utan att köpa henne, hon var så söt.

 

Väldigt busig visade hon sig vara haha. Envis liten tjej. Hon är så himla rolig. Försöker att vänja henne och ta upp henne i knät ofta, vill att hon ska bli lugnare i famnen. Dock är hon inte kastrerad så kan vara lite därför också. Har planer på att kastrera henne inom kort. Trots att hon inte tycker om att mysa i knät hos mig är hon helt bedårande och en väldigt söt liten tös.

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: