Längtar till Borås

Har precis räknat ut hur mycket poäng jag fick ihop från mina slutbetyg från Östra Akademin. Hade 16,7! Och intagningen till Borås förra året var 15,35. Borde med andra ord vara jättelugnt för min del :) Kanske slipper oroa mig hela sommaren nu då :)

Har ju inga erfarenheter av högskolan lr intagingspoängen men visst borde jag klara av intagningen? Om inte alla i hela Sverige plötsligt bestämmer sig för att bli fastighetsmäklare nästa år ;)

Nu blev jag glad, längtar till Borås! Fast kommer sakna min Daniel sjukt mycket, men han får komma o hälsa på mycket tkr jag :) Kommer ju närmare Sandra iaf, det längtar jag massor till!

Kommentarer
Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

gör du då?


2009-04-06 @ 10:45:33

Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: