Kaninerna som små



Så länge sen det här är. Kommer ihåg så ulliga och söta dom var när jag fick hem dom :) Nu har dom blivit stora, och Billy har itne alls sån gosig päls som han hade i början. Fast han är mindre skygg nu och kommer fram och hälsar när man närmar sig buren. Förr kom han aldrig fram när man ville hälsa, så det är jättekul att han gör det nu :)

Dock är ju Eddie helt klart gosigast ;) Han är ju blandning mellan teddy och löwen, så hans päls är ju fortfarande gosig, dock inte som på bilden ovan. Men det räcker :) Blir tillräckligt med hår iaf! Skulle vilja ha en renrasig teddy ngn gång som har fluffpäls över hela kroppen. Skulle vara mysigt.

Måste väl gå o packa lite nu. Måste gå igenom alla väskor o sånt som jag ska ta med mig. Plus att jag aldrig rensar ur mina väskor när jag byter till en ny. Så det ligger massa skräp i dom gamla nu.. Kanske hittar ngt roligt.

Vid två ska jag och Myggan upp till Åhléns och kika på kuddar och köpa mineralpuder. Mamma hade sett några fina kuddar där som skulle matcha i mitt vardagsrum ;D

Kommentarer
Jenni

Nu blev jag ÄNNU mer kanin-sjuk! :D vilka söta små saker!


2009-08-15 @ 09:56:46

Bloggadress: http://jennimaatta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: