Bloggdesign

Nu har jag fixat till bloggen så nu ska jag väl vara nöjd ett tag. Ska inte byta på ett bra tag nu tänkte jag, får se hur länge det håller. Men tyckte det här blev riktigt fint så går väl inte att göra så mycket bättre nu på ett tag.

Om en timma blir det kvällsåkning med Jönna och Myggan. Måste hinna få i mig lite mat först dock, vet inte vad jag ska laga riktigt. Får välja mellan lax och fiskpinnar typ. Skulle köpt kycklingfiléer igår när jag handlade men dom var ju givatvis slut. Mycket irriterande, eftersom det var det vi mest ville ha typ, dom räcker så länge. Men får bli nästa gång istället..

Puss

Kommentarer
Anonym

Varför går det inte att läsa hela texten

den högra spalten är i vägen.

Hoppas att det gick bra på kvällsåkningen.

Ska kolla in kaninen nu.

Ha det bra. Kram


2009-01-27 @ 19:21:51
Jennifer

Vet inte vad ni använder för internet, för här ser det bra ut. Tanka Firefox istället, ge det till mormor också.



http://sv-se.www.mozilla.com/sv-SE/


2009-01-28 @ 10:33:13
Marcus

Hejhopps jeffan! Hoppas ni hart bra!

Tänkte bara slänga in en notis att jag också kör Firefox men bilderna ligger över texten här också tyvärr!


2009-01-28 @ 15:52:13

Bloggadress: http://marcusjakobsson.blogg.se/
Jennifer

Men va fan :(

Här ser allt normalt ut, fattar inte va jag ska ändra på.. Lite svårt när man inte har samma fel själv. Och ändrar jag så det ser bra ut i Internet Explorer så är det fel i mitt Firefox så vet ifan :S


2009-01-28 @ 19:50:54

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: