Snö

Såg precis att det börjat snöa lite vilket är helt underbart! Bara det kommer snö nu så kommer jag bli tusen gånger gladare. Längtar efter backarna, det bar inte så kul på kvällsåkningen när det var blöt snö i backen. Riktigt svårt att åka då. Vill ha massa mjuk pudersnö! Så himla mysigt :)

Sitter o kollar på massa kaninungar på blocket nu. Ska verkligen köpa en när jag kommer hem. Har tänkt på det rätt länge nu och jag ska banne mig göra ngt roligt för pengarna jag tjänat här. Så det blir en kanin! Har inte sagt ngt till mamma än om det men aah nu vet du iaf, och du kan inte stoppa mig ;)

Puss

Kommentarer
carina

hoppas att ni har det skapligt nu när det kommer lite snö,här finns det ingen snö kvar och det är flera grader varmt.Har varit åt lite affärer och försökt hitta lite till Lisa till hennes födelsedag men det är inte lätt nu när det precis varit jul.Puss o kram på er,Lisa hälsar hon ligger och är sjuk.


2009-01-13 @ 15:45:25
Jennifer

Carina: Åh fy va tråkigt :/ hoppas det kommer lite mer snö innan våren iaf. Hälsa Lisa att hon ska krya på sig!


2009-01-13 @ 16:17:45
Törndahl

Lärt värt tre tusen spänn för att åka i pudersnö


2009-01-13 @ 23:07:42
Jennifer

Törnndahl: Ja, men man tröttnar efter ett tag när det inte finns ngt annat att göra ;)


2009-01-14 @ 12:33:20
Lillsyrran;*<3

kanin ja de tkr jag blir bra :D mysig liten plutt här hemma:D saknar dig så enormt : älskar dig och kommer alltid att göra // lillsyrran;<3


2009-01-14 @ 15:06:36
Jennifer

Ja det tkr jag också! Har kollat massa på blocket, finns massa jättesöta! Love you!


2009-01-15 @ 12:51:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: