Edson



Det är så mysigt när dom kommer fram till öppningen jämt när man öppnar buren. Billy var inte alls så förut, men nu gör även han det. Dom tror väl dom ska få ngt gott att äta förstås ;) Eller så vill dom bara hälsa lite :)

Så lustigt att Eddie ser brun ut runt den vita nosen, för det syns inte annars. Han är svart med mörkgråa skiftningar.

Igår satt vi hemma hos Myggan, han och Mackan lirade xbox. Dom skulle spela tillsammans men hitta inget spel som man kunde det typ, så dom satt brevid varann och spelade samma spel bara haha. Men det gick ju bra det med :) Lite senare kom Frippe och Mange förbi och öppnade varsin öl. Senare åkte dom och tog ett nattdopp på Lysingsbadet. Jag stannade dock hemma, var helt slut. Kunde inte somna dock, för jag kom på att jag glömt mina p-piller hemma.. Så vid halv 3 (killarna kom tillbaka då, Mackan hade lånat min cykel) så kunde jag åka hem och hämta dom. Efter det blev det att sova nästan direkt. Var dock inte lika trött då som innan. Så typiskt :)

Blev inge bra badväder idag heller. Ser ut att kunna bli regn också, blåsigt med. Hoppas att det blir fint på söndag när jag är ledig härnäst!

Ska passa på att gratta Bea igen som fyllde 20 i helgen. Massa grattis till henne :)

Kommentarer
Linda

Nää, de är riktigt skitväder ute..



Fin liten stampe du hade då! Har oxå haft kanin men är så allergisk nu för tiden så går tyvärr inte.. :-/


2009-07-21 @ 17:04:45

Bloggadress: http://wildbyheart.blogg.se/
Bea

Tack så mycket! :)


2009-07-21 @ 21:14:10

Bloggadress: http://everybodyissomeone.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: