Fest hos Frida

Idag ska jag hem till Frida för att parta lite. Är ju ledig imorgon och har inte hunnit träffa Frida på länge så det här var ju perfekt :)

På jobbet har det varit stressigt, mycket folk i rörelse när motorcyklarna skulle dundra genom stan. Myggan, Jocke och Martin var inne en sväng. Jocke skulle hitta ett kort, vilket inte var så lätt. Hoppas han blev nöjd till sist iaf.

Kaninerna sover nästan, ligger och vilar på sidan. Sötast e dom :) Såklart ligger dom och trycker precis intill varann. Mys!

Imorrn blir det nog bara att vila, har haft ont i halsen och varit förskyld några dagar. Inte skönt. Hoppas det försvinner imorgon iaf. På måndag blir det jobb igen. Den här veckan blir det nog lite sovmorgon, tror jag börjar 12 de flesta dagarna. Skönt det!

Nu ska jag göra mig iordning och sedan dra iväg.
See ya!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: