1 juni och sommar!

Herregud så fort tiden har gått i år. Redan 1 juni! Och fint väder är det också, har inte sett ett enda moln. Strålande solsken är ju inte helt fel. Tycker synd om dom som jobbar idag, det e fan inte kul i sånt här väder. Men om det är som igår så höll ju värmen i sig även efter kl 19.00 så dom som jobbar kanske hinner med lite sol iaf.

Sitter hos Daniel nu, världens bästa Daniel. Sitter o hör på lite bra musik o sådär. Ska väl dra mig hem sen och lägga mig och sola lite kanske. Ta med kaninerna, musikspelaren samt ngn fika och lägga sig i solstolen. Skönt! Får se om Daniel vill följa med, fast han vill nog kanske inte sola haha, killar brukar ju inte gilla det.

Nae får väl bli en Willys sen istället så får jag sola själv sen. Då kan ju jag välja musiken ;) Måste ju säga att svenska låtar e bäst på sommaren, helt klart. Så sen blir det nog Lars winnerbäck, Ulf Lundell, Tomas Ledin m.fl och jag ute på vår gräsmatta.

Ha en superhärlig dag ute i solen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: