Inte någon speciellt bra dag

Ja, vart ska jag börja. Dåliga nyheter om lägenheten igen..allt blir så himla krångligt. Akelius har lovat för mkt till alla och bara rört ihop allt. Säger en sak till mig och en till Hanna så alla blir helt förvirrade. Men det ser ut att lösa sig rätt så bra iaf. Blir nog så att jag och Hanna får dela på dessa två månader då ingen av oss bor där, och betala en månad var. Så jag får lägenheten från och med 1 juli då istället. Men hon skulle ringa till Akelius imorrn och fråga så får vi se hur det blir.

Så ville jag följa med Myggan och Mackan när dom skulle till Norrköping nästa gång. Såg verkligen fram emot det. Så bestämmer dom sig för att åka imorrn.. När jag jobbar. Plus att jag o Myggan skulle gått på stan imorrn efter jobbet. Han måste klippa sig och jag måste hitta en studentpresent till Erik. Vad nu det kan tänkas bli? Så himla svårt det där. Så jag måste gå på stan själv imorrn, plus att jag missar Norrköping :(

Men lite ljus under dagen blev det iaf. Myggan var sjukt söt och tröstade mig bra efter allt krångel med lägenheten o de. Du e bäst Myggis <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: