Bio

Snart ska jag och pappa traska iväg till bion Marley and me, hoppas mamma kan komma o hämta oss sen. Kaninerna är crazy ibland och lugna ibland. Ska bli skönt att få dom kastrerade så dom lugnar ner sig och inte skvätter så mkt kiss.

Gjorde förresten värsta pinsamma grejen igår. Hade ju varit o köpt en kattbur typ som kaninerna kan vara i när vi ska till veterinären. Så skulle jag pröva o öppna den, och drog lite (inte mycket) och luckan gick sönder.. Mycket pinsamt. Hade haft den i typ 10 minuter kanke och tar sönder den. Den är ju inte helt sönder, men är två piggar som föll av. Går ju att använda men är ju störigt. Men dom kommer ju iaf inte ut från den om dom inte liksom puttar underifrån luckan och pressar jättehårt. Men det kommer dom nog inte göra. Är ju inte så långt till veterinären från mig heller så dom hinner nog inte iaf. Men lite pinsamt som sagt.

Ska försöka göra mig lite piggare nu inför bion, är fortfarande jättetrött sen igår.
Hörs efter Marley and me!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: