Ont i huvet

Jag är trött och har ont i huvet, men är väl för att "den" veckan kommer nu också. Åkte hem till Myggan nyss och ska se på lite program som vi båda missade igår, så blir väl lite Roomservice, Efterlyst, Fråga Olle etc.

Sen ska jag sova! Ska bli skönt. Imorrn är det Övningskörning och bio som står på schemat. Annars ska jag bara slappa och ha det najs! Nästa vecka blir det att jobba mycket, men det är bra för då går veckan fort :)

Ringde veterinären idag också så kaninerna ska dit på torsdag nästa vecka och kastreras. Men vet inte om jag kan kastrera Eddie än eftersom han varit snorig och sådär. Men har köpt vitamindroppar nu som jag ska ge han, hoppas han blir bättre. Får se vad veterinären säger :)

Godnatt på er!

Kommentarer
Molly

Ja fy.. jag har också ont i huvudet :/ Träligt som fan!


2009-03-27 @ 00:33:26

Bloggadress: http://molkan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: