Inte mycket nytt här inte

Nae har inte hänt något speciellt sedan förra uppdateringen faktiskt. Har jobbat och varit hemma och varit hos Myggan. Imorrn blir det att åka till Mormor för att gratta min morbor Jögge. Ska bli kul, man är inte där så ofta nuförtiden. Hoppas på att det är fint väder också.

Var hemma nyss en sväng och hälsade lite på kaninerna. Jag o Myggan skulle ändå på stan och hämta våra cyklar som vi lämnade där förut idag. Så vi tog svängen förbi. Skulle hämtat min balklänning och tagit hit den så Carina kunde hitta någon tråd som passade. Men givetvis glömde jag den.

Längtar tills jag har flyttat till Borås förresten, men det ni väl redan. Ska bli så skönt att få egen lägenhet och klara sig själv. Få bestämma över sig själv på riktigt någon gång. Ska bli skönt!

Nehe, nu ska jag nog se förra avsnittet av grannfejden. Sov gott med er :)

Kommentarer
Marcus

Flytta hemifrån är fiiint! haha! ;D


2009-05-10 @ 17:42:09

Bloggadress: http://marcusjakobsson.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: