Lever än..

Igår gjorde jag väl inte ett skit faktiskt. Satt vid datorn typ. Eller, var faktiskt ute en sväng och köpte mig en för tidig födelsedagspresent åt mig själv ;) Men det väntar jag lite med att avslöja. Ja så har väl ägnat mig åt presenten lite också.


Idag kommer Mäklarsamfundet till skolan och ska prata lite. Hoppas dom inte säger exakt samma sak som alla andra gjort när dom kommer dit.. Så jobbigt o lyssna på exakt samma saker som man redan vet. Aja, kan ju inte dom veta. Sen skulle vi visst ha föreläsning om diskrimineringslagen, så den boken åker med i väskan idag.


Just det, skulle lägga upp en bild på en chow-chow här till Hateme. Hon visste inte hur dom såg ut, och det går ju inte för sig. Världens sötaste hund ju ;)

Bilden kommer från vovve.net

Sicken cuutie! Som en björnunge :)

 

Måste nog ha en sån i framtiden alltså. Tänk att ha en sån liten fluff hemma, aw!

 

Nu måste jag nog börja tänka på refrängen och dra till skolan snart, så ni får ha det så bäst så länge så hörs vi! :)

 

PS. Har ont i halsen med, vet inte om det är för jag sjungit för mkt eller om det är pga. det kalla vädret?


Kommentarer
Myggan

Ruskigt skön hund! Men jag vet va du köpt haha, en fisk och inte vilken som hellst, en Papegojfisk :D:D


2009-10-19 @ 13:03:30
Linda

aww dom är så söta :) Jasså du sjunger du? :D

Myggan du kan ju inte avslöja, vad taskis du är nu haha :(

Kram


2009-10-19 @ 16:17:59

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/
M

Tror Myggan har fel. "Ägnat mig åt presenten" vad gjorde du isf med fisken. Nej jag tror jag vet.....

Det är väl därför du är hes eller?

Kram kram


2009-10-19 @ 20:11:38
Lindis

JAHA du har köpt singstar eller något sånt, visst ? :D nyfiken !!


2009-10-19 @ 21:34:06

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/
Myggan

Va? Det är inget jävla singstar, det är en gitarr ni måste ju vara tröga!


2009-10-19 @ 22:56:07
Jennifer

hahhaha


2009-10-19 @ 23:14:52

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
M

Varför skrev Myggan "Ni" jag sa aldrig att det var singstar? Jennifer vet vad jag trodde men ville ju inte säga, trodde att du ville tala om det själv hahaha. Myggan-jag är inte tröööög....hahaha

Undrar vem som är trög, ngn gissade på en fisk....

Kram


2009-10-19 @ 23:46:30
H

aww gud så söt hund! Tack för bilden!!


2009-10-20 @ 18:12:39
Jennifer

Ingen fara! :D


2009-10-21 @ 00:11:54

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: