Nowhere to go

..inte så krångligt och djupt som det kanske låter. Men helt enkelt hade vi no where to go, jag och Isabel. Vi satt hemma hos henne och kollade lite TV och pratade. Mycket trevligt :) Men sen när vi gick till stan var det överfullt på alla ställen (okej vi var lite sena).

Studentpuben var stängd!? Jaha.. vad nu det skulle vara bra för?

Men vi gick runt och kollade runt vart alla ställen låg. Så nu vet vi det! Träffade på lite lustiga människor också på vägen, men sånt e väl inte ovanligt. Några Volvo-raggare var efterhängsna och vägrade ge sig. Störigt värre. Liksom, cyklar man vidare och inte svarar - då är man inte intresserad. Tydligen oerhört svårt att förstå för vissa. Dom sa "ni får en 10:a och en 20:a" Eh, ja för vad? Vi fatta inte riktigt. Jobbiga typer hur som. Lät som det där youtube-klippet med han som låter som han som var med i Sveriges värsta bilförare. Ja, Myggan vet säkert va jag menar iaf. Om jag säger: "neheeeeeeeeeeee" kanske några till fattar. 

Hur som..
På stan var det mycket folk, men inte så många i vår ålder. Vet inte vart dom höll hus någonstanns. Antingen var det 15-16 åringar som hängde utanför McDonalds (så originellt va?) eller så var det 30+ inne på barerna. Men det var skönt att bara gå omkring också.

Men ville bara säga att jag är hemma och jag lever. Nu blir det SATC och sängen.

Kommentarer
M

Hoppas att du hade lite roligt iaf.

Kul att du umgås lite, även det inte blev som ni tänkt er, blir nog bättre nästa gång.

Ha en bra dag. Saknar dej. Puss


2009-10-11 @ 11:30:06
Lindis

Men kul att det vart kul till slut iaf, bättre det än att sitta ensam ju :/ Filmen var bra, men jag har lovat adam att försöka lära mig om fotboll en sista gång idag, så får väl se hur det ska gå haha xD

puss o kram <3


2009-10-11 @ 12:10:38

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: