Universeum

 

Igår skulle Myggan åka till Helsingborg och hälsa på några kompisar. Han skulle åka från Göteborg så jag följde med och skulle släppa av honom där :)

 

Vi gick till Universeum och kollade lite. Jag har för mig om att det var rätt stort, men det tyckte jag inte nu. Tror jag var där senast i 9:an, så var ju inte så liten iaf. Vet inte vad det berodde på riktigt. Men iaf, när vi kom ut så hade det regnat. Så sa vi "vilken tur att vi slapp regnet". Det skulle vi inte sagt. Efter en liten stund (på vägen tillbaka till Bussterminalen) börjar det hagla och ösregna! INTE KUL. Var ju helt dyblöt.

 

Sen skulle man sitta där på bussen helt blöt och kall. Tur att jag inte skulle lika långt som Myggan, stackaren. Frös som en jag-vet-inte-vad på vägen från södra torget och hem. Det var jättekallt ute och kläderna var blöta. Det var skapligt skönt att komma hem och byta kläder.


Kommentarer
M

Hoppas att du har haft bättre tur med vädret idag!

Kramar


2009-10-09 @ 19:07:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: