9 april och sol


Idag tittar solen fram mellan molnen då och då. Härligt!

Kommer förmodligen inte hem nästa tisdag, känner mig lite short on cash och så blir det så tätt inpå. Var ju nyss hemma så. Blir lite jobbigt med allt resande fram och tillbaka också. Får se när det blir nästa gång, har inte bestämt mig än. Skulle ju dock vara skönt att komma igång med praktiken men man måste ju ha råd att åka hem också. Är ju ledig hela juni så får beta av lite dagar då istället. Är ju ingen brådska med det egentligen, man gör ju ändå praktiken utanför skolan och bestämmer helt själv.

Igår gjorde jag inte så mkt, hjälpte Linda och Sandra med deras bloggdesigner, kul kul :) Är så roligt när man väl sätter igång.

Idag ska jag nog bara pyssla lite här i lägenheten och kanske plugga lite.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: