Back to basic

Nu har jag precis kommit hem från stationen och lämnat av Myggan på bussen tillbaka till Västervik. Sjuk värme ute, och jag har nu konstaterat att skinnjackan är på tok för varm för våren. Fy så varmt det blev. Dock kan man typ gå utan jacka nu. Känns redan som sommar faktiskt.

Idag ska jag väl försöka va lite nyttig och diska och städa iordning lite skit här i lägenheten. Plocka och flytta på lite smått plock tänkte jag. Kanske ska ta och stryka domd är gardinerna också. Köpte ju strykjärn när pappa var här sist. Så skulle ju faktiskt kunna ta och snygga till dom skrynkliga garidnerna som hänger uppe haha :)

Får se om jag kan ta lite bilder sen när jag fixat klart. Nu är det lite stökigt. Är ju lite roligare med bilder i bloggen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: