Nyfärgat hår

Nu är mitt hår fint igen, mörkbrunt, nästan svart. Glansigt och fräscht!

Imorrn åker Daniel hem igen, snyft. Trodde han skulle stanna till söndag men är så mkt folk på bussen då. Så förstår han ju. Inte kul att sitta 4h i en trång buss. Är iaf sjukt tacksam att han kom. Han är bäst!

Har tagit en liten paus i pluggandet osv. Kände att jag behövde smälta in lite saker. Går väl sisådär. Men på måndag måste jag börja med skolan igen. Går tyvärr inte att pausa livet. Även om det hade varit jävligt skönt nu. Fick iaf inte godkänt på redovisningstentan, var ävl 5 ½ poäng ifrån lr ngt. Är verkligen inte sugen på att göra om den. Men va gör man. Får hämta ut tentan på måndag och kolla igenom vad som var fel på den och försöka träna in allt igen.

Om jag kunde nu skulle jag bara dra iväg någonstanns utomlands, där det inte finns några bekymmer och allt är bra. Bara glömma allt och ha det skönt. Bara Daniel var vid min sida så skulle det varit perfekt. Men men, går ju icke. Så får väl kämpa vidare och se hur det blir med allt. Längtar tills allt känns normalt och bra igen.

Kommentarer
Nathalie

Vet du vad jag tycker? Att du ska komma och hälsa på mig med Sandra! <3


2010-04-20 @ 23:02:09

Bloggadress: http://www.nathaliewallenthin.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: