Tillbaka i Borås

Nu är jag hemma i Borås igen iaf. Orkar inte skriva så mkt nu, har ju rest sen kl 11.20. Lite smått trött sådär. Måste laga mig lite mat. Tror jag ska göra makaroner o chicken nuggets, enkelt och gott.

Resan gick bra som det brukar, tyckte dock att tiden gick lite sakta. Men nu är jag och kaninerna iaf glada över att vara framme.

Förmodligen kommer jag komma till Västervik igen redan nästa tisdag. Om inget kommer mellan lr så. Men återkommer om det.

Nu ska jag laga mat! Ha det bäst :)

Kommentarer
M

Kommer du hem så snart igen?

Love you, ha det bra tills vi ses igen.


2010-04-07 @ 01:02:39
Sandra

Tjaaa! Jag vill ha en ny bloooggdesign!


2010-04-07 @ 08:20:15

Bloggadress: http://tajkon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: