Näst sista veckan..

Nästa fredag eller lördag är det ju hemfärd till Borås igen. Så nu är ju snart näst sista veckan hemma i Västervik slut. Känns helt sjukt! Sommaren har gått väldigt snabbt. Känns knappt som man hunnit med att andas typ. Men blev ju mycket jobb, och jobb = pengar, så det är ju bra iaf. Den 23:e och 26:e är det omtentor för min del, men efter det ska jag ha ledigt och bara chilla till den riktiga skolstarten. Då kommer min "semester".

Nu sitter jag här en fredagskväll och pluggar när folk är ute och roar sig. Behöver jag säga att jag känner mig rätt duktig? Ger mig själv en stjärna i kanten faktiskt. Men ger mig verkligen inte. Jag SKA klara omtentorna. Så är det bara. Och ska man klara dom måste man plugga och stå i. Ingenting kommer gratis inte!

Så nu ska jag fortsätta att plugga lite till. Hoppas ni har en underbar fredagskväll :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: