Two days off

Nu har jag varit ledig i 2 dagar. Har fixat lite och tvättat m.m. annars bara slappat. Det behövde jag verkligen. Har varit rätt mycket jobb i sommar så det har varit skönt att bara göra "ingenting". Men nu är det bara 3 dagar kvar tills jag slutar jobba. Då blir det back to business, pluggandet alltså. Hoppas jag blir av med tentorna denna gången. Orkar inte göra om dom igen sen. Så ska verkligen försöka gå in för plugget nu innan skolan börjar på allvar.

Skolan börjar ju med 2 mördar-kurser. Skatterätt (som alla kuggar på) och en lång kurs som sträcker sig till jul som heter fastighetsrätt. Hoppas inte den är lika jobbig som juridiken var. Det här borde ju vara roligare eftersom det faktiskt handlar om fastigheter som vi kommer arbeta med i vårt yrke sen. På juridiken handlade det ju om allt möjligt som vi inte kommer hålla på med. Så förhoppningsvis blir denna bättre :) Håller tummarna för att det kommer bli ett bra skolår för mig!

Kommentarer
marina

Jag håller också tummarna....det kommer att gå bra :)


2010-08-06 @ 22:36:08
aye

Hellu^^ Allt bra med dig?

Kram karm

Förresten, fin blogg<3


2010-08-06 @ 23:25:47

Bloggadress: http://Ayeland.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: