9 februari

Är ju hemma i Borås igen nu som ni säkert vet. Var en aning sliten igår efter att inte fått någon sömn alls knappt och sen gå upp typ halv 6. Men det var skapligt mkt skönare att åka med Hanna från linköping och ända hem till Borås.

Ja så igår blev det iaf slappdag. Orkade inte gå o handla då så det får jag göra idag. Om en stund tror jag. Alltid lika kul att komma hem till ett tomt kylskåp ;D Måste tvätta någon dag framöver också. Men är ju två tentor som hänger över mitt huvud nu som två svarta moln. Marknadsföringen på fredag och juridiken nästa onsdag. Så ska nog ta tag i juridiken idag och försöka få in något. Är ju inte så kul direkt men hoppas det kommer in något i skallen på mig iaf.

Kaninerna är latmaskar och ligger i sin lilla hage här jämte. Sötnosar e dom :) Får köpa lite god citronmeliss åt dom sen på Maxi.

Kommentarer
M

Fick ninisarna ngt gott att äta?

Har hämtat ut kameran, nu fattas det bara ngt fint att fotografera, kan du skicka ninisarna på posten?

Kram <3


2010-02-09 @ 20:12:53
Jennifer svarar

Dom fick citronmeliss, morot med blast (dom tkr om blasten mer än moroten) och gurka :)


2010-02-09 @ 21:46:18

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: