♥ You

Bilden är tagen 18 april 2008

 

Ser ut som att jag är längre än Myggan men det är jag ju inte direkt, haha. Sitter nog lite högre upp bara. Gud vad tiden går snabbt när man har roligt! Vi ser ju jättesmå och söta ut :)

 


Önskar att jag hade kunnat vara med älskling idag.

Önskar att jag inte hade så mkt plugg nu så jag kunnat åka till älskling idag.

Önskar att Borås låg närmare Västervik.

 

 

Blev istället huvudvärk hela första delen av dagen. Så den spenderades i sängen halvsovandes till film och TV-avsnitt. Kollat på alla "Såld på hus" som varit denna säsong. Sjukt bra program som passar mig som handen i handsken :D

 

Andra delen av dagen har det varit plugg, plugg och plugg. Juridik såklart. Har suttit och skrivit om allt från acceptfrist till psykiatrisk vård till tredje- och goda män. Vill bara bli av med den här kursen, måste klara tentan på onsdag.


Kommentarer
Sandra

å så tråkigt :( ni får ta igen det en annan dag! :)


2010-02-15 @ 00:25:06

Bloggadress: http://sandrakarin.blogg.se/
Hartzelljohanna

ni alltid ni (L)


2010-02-15 @ 16:37:36

Bloggadress: http://hartzelljohanna.blogg,se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: