Sista veckorna kvar

Japp, nu är det slutspurten på jobbet. Bara resten av denna veckan kvar + nästa. Sen blir det att börja plugga lite till omtentorna. Men ser nästan fram emot det lite faktiskt. (Lär ju ångra att jag skrev det där så fort jag börjar med det, haha) Men nu känns det faktiskt så.


Som ni vet så var jag på Kolmårdens djurpark igår! Jag och pappsen åkte dit själva och det blev en lyckad dag. En pappa-och-Jeffan-mysdag :)

Ska se om jag hinner slänga in lite bilder innan jobbet nu, annars kommer dom efter jag slutat.
Annars har det inte hänt sådär jättemycket i mitt liv senaste tiden. Därav få uppdateringar på bloggen. Jag jobbar och sen åker hem till pappa och myser lite med kaninerna osv. Sen åker jag hem till Myggan nu när dom är hemma igen.

Just det, kan ju visa vad jag köpte på IKEA också så småningom. Köpte ju en ny sandlåda till kaninerna med högre kant, mycket större än den andra. Så nu kan båda lätt få plats att ligga och mysa i den. Den var superbra!

Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Haha, jag trodde rätt för mamma skvallrade för mig :P


2010-07-29 @ 10:58:09

Bloggadress: http://molkan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: