Betalat räkningar

Kanske lite tidigt att göra det för denna månad, men kände att jag vill bli av med dom. Ska även betala juli månads hyra imorgon när jag fått skattepengarna. Så man vet ungefär hur mycket pengar man har att röra sig med sen (i princip inget alls) men så är det. Då har man iaf betalat det viktigaste och den största utgiften redan. Resten ordnar sig.

Känner mig iaf duktig som sparat ihop pengar till hyrorna nu för juni och juli. Ibland får man snåla, men det går det också. Sparar man lite varje månad så blir det lättare. Men nu har jag inte mycket pengar kvar att röra mig på. Men kanske kunde fixa lite förskott på lönen till juli. Annars får jag ju ingen lön förrän i augusti. Men ändå skönt att få så mycket på hösten sen, då kan man lägga undan massor av pengar.

Ska snart gå ut och möta pappa för att åka hem till honom. Sedan ska vi åka och köpa present till min faster som ska fylla 50. Sedan blir det kalas för att fira henne på fredag hemma hos pappa. Kommer bli mys!

Kanske ska baka sån frusen citrontårta imorgon som man kan bjuda på. Har ju blivit helt förtjust i den haha. Har Myggans mamma att tacka för det receptet :) Det är underbart gott!

Kommentarer
Malin

Tack så jätte mycket, Dennis hälsar med tack :)


2010-06-09 @ 16:06:41

Bloggadress: http://malinsylvia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: