Bio med Lindis

Snart kommer Linda och ska plocka upp mig så beger vi oss till bion Sex and  the city 2. Äntligen! Ska bli superkul. Tror filmen är helt i min smak. Pappa var ju och såg den för lite sen och han tyckte den var jättebra, bättre än 1:an. Så hoppas på det! Dock var 1:an jävligt bra så har isf höga förväntningar på denna.

Kul att träffa Lindis igen också, länge sen sist!

Får se om man hör något från grabbarna grus sen också, Frippe och Myggan alltså ;) Och om dom kommer hem ikväll eller om dom stannar en natt i Helsingborg.

Nu ska jag iaf snart gå ut och möta Linda. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Jennie

Vad tyckte du om filmen? Jag tyckte den va jättebra faktiskt, även att det inte var så himla mkt "city" i den.



Förresten, jättefin design du har nu! Är det inte svårt att få till runda hörn? Och likaså dessa skuggor du har vid bloggens kanter?



Hoppas allt är bra med dig annars /Jennie


2010-06-10 @ 13:36:58

Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: