Ingen bra update

Orkar inte sitta så mkt vid bloggen nu. Sista dagarna har det varit dåligt väder så har inte haft något roligt att skriva om. Igår var det skyfall utanför fönstret.

Jobbade i lördags. Kände verkligen att det var länge sen sist. Hade glömt massor. Speciellt eftersom jag legat i koma på boksidan nu väldigt länge. Men stod iaf och sorterade bland pocketarna (min favoritsyssla på jobbet). Jobbade iaf bara i 3 timmar så det var det enda jag hann göra. Tar tid det där.

Idag ska iaf jag och Myggan ner till hamnen och kolla om dom säljer ut några inlines till honom. Sedan blir det en tur att köpa lite magtabletter på apoteket, sen till kaninerna och pussa lite på dom.

Linda har ju köpt inlines nu också! Så vi ska ut och åka någon dag :D Förhoppningsvis åker vi i samma takt, inte som mig och Myggan när vi är ute och åker haha. Jag är ju lite (mycket) rädd för nerförsbackar. Känns inte som jag kan bromsa haha. Men då kan ju Linda och jag åka i våran takt och inte där det är massa backar. Vi var ute och gick en långpromenad i lördags också. Såg 2 harar och 2 rådjur. Väldigt söta!

Har kollat ovanligt mycket på fotboll nu haha. Tycker att jag är väldigt duktig! Det värsta är att jag är den som skriker mest när jag och Myggan ser hahah. Jag gillar absolut inte fotboll. Men när man väl ser så lever jag mig in så mycket haha. Så har faktiskt blivit bättre på att titta på fotboll iaf. Duktigt av mig!

Har iaf hittat 2 favoritspelare: Nani och Tshabalala (stavning?) Iaf har dom sköna namn så dom hejar jag på haha.

Kommentarer
Lindis

HAhaa jag har med försökt se på den där jäkla sparkabollen... Min favvo är SWAINSTAJGER!! Haha störde mig så jävla mkt på att dom sa hans namn hela tiden så de fastna på huvet :(


2010-06-15 @ 14:28:51

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: