Jag har tråkigt.

Sitter här i pappas källare och tittar på Vänner. Insvept i en filt. Jag och pappa har ätit pannkakor idag, gottit! Var och handlade på Willy's innan också. Köpte ett förråd av nudlar som jag ska ta med till Myggan. Alltid bra att ha om man blir lite småhungrig lr sugen :) Gott som tusan är det.

Skulle egentligen gått på bio idag med Lindis men hon hade ont i huvet stackarn :/ Och så ska hon upp o jobba kl 5 imorgon bitti också. Förstår inte hur folk orkar gå upp så tidigt!? Men man vänjer sig väl antar jag.

Jag har iaf skickat iväg min hemtenta nu, söta Mikaela skulle till skolan och lämna in sin imorgon så hon ska ta med min också :D

P.S. Jag hatar alla getingar och hoppas att någon kommer på ett sätt att utrota alla getingar som finns! Nu har jag och Myggan vaknat i princip varje dag av att det är en sån där elaking som surrar ovanför våra huvuden.. Idag 2 ggr! Behöver jag säga att jag är livrädd för dom också? Usch tycker dom är så äckliga. Flyger omkring och hetsar och man vet inte vart dom är.. läskigt.

Njuter av att det är sommar och att jag är i Västervik. Det är så skönt! Saknar dock min lägenhet. Önskar att man kunde ta med sig den hem över sommaren. Saknar alla fina Boråstjejer också! Saknar Borås stad också. Händer lite mer där och finns lite mer att göra. Men Västervik är ju som bäst på sommaren och havet runt omkring gör ju att Västervik är bättre än Borås!


Kommentarer
Malin

Tack så mycket :)!

Ja de är jätte fina verkligen!


2010-06-06 @ 19:39:59

Bloggadress: http://malinsylvia.blogg.se/
A

pannkakor är gott särskilt med jordgubbsylt. Ja getingar gillar jag inte heller. Det är jobbigt ute nu med getingar och bin.


2010-06-06 @ 20:33:02

Bloggadress: http://aldreboendesms.blogg.se/
Victoria ♥

va söt blogg :D


2010-06-06 @ 20:42:26

Bloggadress: http://natdhasis.blogg.se/
Lindis

Haha nee man vänjer sig aaaaldrig!! :( Vi kanske kan gå på onsdag? då har jag inget på kvällen! :)


2010-06-07 @ 11:39:48

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: