Så sjukt trött

Kom hem från skolan nu, var och handlade efteråt. Kaninernas pellets var nästan slut och hö behöver dom också nytt om någon dag. Det ska ju regna iaf på söndag så tänkte att jag inte orkade hadnla i helgen nu. Lika bra att passa på, på vägen hem efter skolan.

Var ju typ 1 miljon människor på Maxi samtidigt, riktigt trångt och jobbigt. Men nu är jag hemma med sakerna jag behövde!

Tänkte tvinga mig själv till att diska nu och sen slänga mig i sängen och stanna i den resten av kvällen typ. Sjukt trött är jag.

Just det! Redovisningen idag som vi skulle ha på grupparbetet i professionell försäljning gick super! Jävligt nöjd med både min egen och dom andras prestation, vi var så duktiga :) Nu hoppas jag bara på ett godkänt på den enskilda uppgiften också, sen är den kursen avklarad.

Nu ropade visst disken på mig där ute i köket.

Ha det bäst!

Kommentarer
M

Hej gumman :) vad kul att redovisningen gick bra!

Mindre kul att du är så trött, men om du får vila ikväll så är du nog piggare imorn hoppas jag.

Love you a lot <3


2010-03-19 @ 19:33:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: