Tentaplugg & smink

Nu är det ju så att det är tenta imorgon (!) så blir inte så mkt sittandes vid datorn för min del. Hoppas den går bra, orkar inte omtenta.. Den är iaf i redovisning, handlar om bokföring och sånt. Så ni som vill hålla tummarna för mig imorrn så är tentan kl 9 på morgonen.

Igår fick jag hem mitt smink som jag vann på tradera. Så satt en stund igår, när jag fick såna magkramper :(, och sorterade dom i dom olika färgnyanserna. Måste fixa bra förvaring till dom. Vill hålla isär färgerna så man hittar bättre. Iaf så fick jag hem 50 st mineral eye dust, samma som jag har sen innan. Jag tkr dom är super! Billigt också för en student som mig. Fick dessa 50 st ögonskuggorna för 300kr med frakt o allt. Inte så illa pinkat. Så nu slipper jag köpa mer sånt på ett tag. Roligt att ha alla färger också. Kan nog säga att jag har det nu faktiskt :)

Aja, back to pluggandet då.

Kommentarer
Lindyy

Vill me ha mkt smink :( Jag är för snål när det gäller smink och köper bara när jag blir tvungen hahaxD Hoppas det går bra på tentan gullis :) Saknar dej <3


2010-03-23 @ 18:01:04

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: