10 maj

Igår fixade jag "tillfällig eftersändning" under sommaren till Västervik så jag får min post dit. Så nu slipper jag tänka på det mer. Annars gjorde jag väl inte så mkt mer igår. Slappade mest.

Idag ska jag på min andra excelövning. Kl: 14.45 närmare bestämt. Hoppas det blir lika kul som förra gången. Denna gång är inte lika lång heller. Slutar väl runt kl: 16 typ. Sedan blir det att åka hem och kanske titta lite på redovisningen eftersom jag har omtenta på den imorgon. Dock tror jag inte det kommer gå bra då jag inte pluggat så mkt till den. Har inte orkat helt enkelt. Det får gå som det går imorrn, klarar jag den så är det skönt och gör jag det inte så gör det inget. Då tar jag igen den i höst sen. Då jag förmodligen är lite gladare och mer motiverad.

Det var fint väder här imorse men nu har det dykt upp massor av moln. Dock ser det ut att spricka upp och klarna snart. Så får se. Är ju så kallt ute när det är molnigt och grått. Burr.

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Lindis

Saknar dig med plutta <3 Vi får slå våra kloka näsor ihop! Du är ju me jämt snorig haha


2010-05-11 @ 09:03:11

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: