Det går inte bra nu

Nae så kan man absolut säga det. Ångesten hänger över mig hela tiden. Omtenta på tisdag och jag borde sitta o vrålplugga nu. Men orkar verkligen inte. Är inte i form nu så att säga för det. Magen har krånglat, händer massa saker runt omkring. Hemlängtan som bara den. Iaf mår jag inte sådär värst bra nu. Kan börja tjuta för ingenting bara sådär och jag är inte pepp för ångest och skola nu. Känner att det är lite för mycket "måsten" nu när man mår dåligt. Helst skulle jag bara vilja vara hemma och ligga i Myggans säng så han kunde hålla om mig nu.

Ångest för att man inte orkar ta tag i plugget. Ångest för att man ska kugga igen. Ångest för att man inte orkar någonting just nu. Bara massa skit just nu.

Pappa kommer iaf hit imorrn och ska byta in bilen. Fina bilen :( Hoppas jag känner mig bättre då, men tvivlar starkt på det.

Längtar tills jag är ledig och slipper känna pressen från skolan så jag kan ta tag i allt det andra. Känns inte som att jag har hunnit bearbeta det än.

Nu ska jag trösta mig med lite Vänner på TV i soffan.

Kommentarer
M

Men lilla gumman varför hör du inte av dig när du mår så dåligt, får dåligt samvete för att jag förstört ditt liv....vet inte vad jag ska säga, vet bara att det kunde varit värre.

Jag älskar dig glöm aldrig det. Eftersom klockan är 00.30 kan jag inte ringa :( hoppas att det känns bättre imorn.


2010-05-07 @ 00:32:41
TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Då rekommenderar jag att du uppdaterar bloggen (klicka på F5) om felet inte visas på en gång. Din dator (webbläsaren) kan samla på gammal info och varje gång man ändrar något i designen så behövs det oftast en uppdatering.


2010-05-07 @ 13:38:58

Bloggadress: http://tescho.se/blogg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: