Strålande väder

Idag är det helt underbart väder ute. Inte ett moln så långt ögat kan då.. Sol och varmt! Det är en sån där "sitta-vid-hamnen-och-ta-en-glass-dag" idag. Vilket blir lite svårt att göra för mig eftersom det inte finns ngn hamn eller något hav här.

Det är också en "busa-med-kaninerna-ute-på-gräsmattan-dag" idag. Det kan jag inte heller göra. Så nu längtar jag till Västervik jättemycket!

Tänkte iaf ta mig en promenad sen typ. Hoppas att ngn vill hålla mig sällskap via telefonen. Sen avsluta promenaden med att handla lite på Maxi. Blev ruskigt sugen på jordgubbar och frukt.

Sedan måste jag ju plugga lite samhällsekonomi också. Helst rätta den gamla redovisningstentan också med dom rätta svaren. Så man fattar vad man gjorde för fel. Omtentan är den 12/5 så det närmar sig. Aja, nu orkar jag inte tänka på det, får bara ångest.

Ska dra igång en film tänkte jag och sedan bada och göra mig i ordning. Hoppas ni har lika fint väder som jag! Ut och njut vid vattnet åt mig om ni kan ;)

Kommentarer
Justine

Hej och Grattis!!!!

Du är en av de 10 som tavlar att vara veckans blogg hos mig:) (Justiner.blogg.se) Du kan samla dina röst under den här länk:

http://justiner.blogg.se/2010/may/bli-veckans-blogg.html#comment

Du kan samla dina röst tills Onsdagskväll (5 maj) klockan 18.00 då avslutas omröstningen och då vi har en vinnare som kommer sinas en vecka på min blogg!:)

Lycka till!


2010-05-02 @ 22:04:56

Bloggadress: http://justiner.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: