Dumma mage

Fick stanna hemma från jobbet idag igen. Idag ville jag verkligen till jobbet, vi skulle ha fått jobba mycket själva och det skulle faktiskt bli kul. Men givetvis skulle jag vakna med världens magvärk. Tog dom tabletterna jag hade men dom hjälpte inte :( riktigt störigt! Hoppas inte chefen tror att jag vill vara hemma. För det vill jag inte! Det är grymt tråkigt att vara här alldeles själv o glo. Plus att jag behöver pengarna! Magen gör lite som den vill idag. Magknipen kommer och går hela tiden. Mycket störande. Har haft värmedyna hela dagen precis till alldeles nyligen då det blev för varmt.

Ute har det typ varit värsta snöstorm. Kommer inte ihåg när jag såg att det snöade så mycket förut. Det var helt vitt när man kollade ut, såg knappt husen som ligger här omkring. Mysigt med snö! Är inte avundsjuk på dom där hemma alls med det där tråkvädret.

Vet inte riktigt om vi ska köra ngn paketlek av ngt slag på julafton. Pratade också om att dela på en ny kastrull, det vore ju iaf en bra julklapp för alla. Hoppas det blir något roligt av det iaf. Ska nog försöka hitta något roligt till Myggan, fast att vi sa att vi inte skulle köpa något åt varann. Får se om jag hittar något bra annars struntar jag i det.

Hoppas att dom andra kommer hem snart. Dom slutar nog klockan 4, om det är som vanligt. Igår fick vi dock jobba över, plus att vi sen fick vänta på skjuts i nästan en timma. Hoppas dom kommer hem till halv 5 iaf. Ska nog laga mat tills Myggan kommer hem. Då blir han nog glad :D

Puss

Kommentarer
Marcus

Förjävla segt dedär med magen :(

Är sugen på en liten update igen - Hur är det alltså nu med era jobb? Ifrån de ja kan läsa mig till så har ni fått mer än vad ni hade från början iaf? :)

Puss!


2008-12-21 @ 18:50:12

Bloggadress: http://marcusjakobsson.blogg.se/
M

Tråkigt att höra att magen krånglar, du har väl talat om för chefen att du har IBS så hon förstår varför du är hemma, annars gör det. Synd att medicinen inte gör nytta men det kanske är svårt att veta när du ska ta den och så, det blir nog bättre när du får lite mer vana...har du imodium kvar, och den receptbelagda medicinen? Jag har fått kompledigt 29-30/12 för att jag jobbat för mkt i år så jag är ledig 27/12-1/1, 6dgr i sträck...får väl hjälpa fiskarna att städa och putsa rutan då...Kram


2008-12-21 @ 19:38:18
Jennifer

Marcus: Nu innan allt började "på riktigt" har vi fått jobba hur mycket vi velat utom på helgerna. Men från och med nu är det bara fredagar och söndagar, sen om det behövs måndag också. Men nu är vi lediga tills nästa fredag :) PUSS



M: Har sagt till henne, vet inte om hon fattade allt men troligtvis. Asså medicinen hjälper ibland, inte alltid. Har Imodium, det var den receptbelagda jag tog som inte hjälpte.. Men den är ju inte heller helt säkert att det ska hjälpa varje gång. Kan lidra ibland. Känner mig uppsvälld och det spänner typ. Jasså, va kul! Vila upp dig ordentligt och rengör hos fiskarna ;D

puss


2008-12-21 @ 20:40:31

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: