4 september

Igår åt vi tacos och hade det mysigt. Idag tog vi sovmorgon till 11.30 typ. Skönt det med ibland!

På måndag ska jag till tandläkaren här i Borås för första gången. Får se hur det går. Men har ingen tandläkarskräck kvar faktiskt. Fick gå igenom det mesta när jag var liten. Tror jag drog ut 4 tänder efter varann precis innan jag satte in tandställningen.  Sen hade jag ju dragit ut typ 4 tänder innan dess också. Men efter sista utdragningen så sa tandläkaren "Så, nu behöver du nog aldrig mer dra ut någon tand". Kändes skönt! Hatar ju sprutor, så det var dom som var värst tyckte jag.

I alla fall så kan inte tandläkarbesöket på måndag vara ens i närheten så läskiga som dom jag varit med om tidigare. Så det kommer gå bra! :) Plus att det är gratis detta året ut för mig här också. Inte helt fel! Får se om jag lyckas övertyga Myggan att gå en gång också, passa på när det är gratis liksom.

Kaninerna och fiskarna mår bra! Jag och Myggan också! Har installerat nya worms på datorn, skapligt roligt haha. Dock rätt svårt när man kör mot datorn i olika banor och uppdrag. Men väldigt bra att fördriva tiden med ;)

Tror vi ska ut och cykla en sväng sen och se oss om lite i staden. Har ju långt ifrån utforskat allt. Spännande att se nya platser tycker jag. Ska försöka springa ner med det sista i källaren också..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: