Resan bokad

God kväll

Nu har jag precis beställt våra sj-biljetter till Oslo. Har ringt till dom och hållt på, jobbigt. Skulle ha åkt från Nässjö, eftersom det inte fanns från Linköping. Men då sa hon på sj att det visst fanns. Men jag fick inte up det på min dator. Sen när jag kollade efter ett tag så fick jag upp den från Linköping. Tog o bokade på direkten!

Linköping C - Oslo S 2008-12-07 (Söndag)
Avgång: 20:00 Ankomst: 05:55 Total restid: 09:55 Byten: 1

Stör mig dock att jag o Daniel inte fick platser jämte varann, antagligen var det väl fullt. Men går säkert fixa när man är på plats. Stör mig ngt otroligt om vi inte kan sitta jämte varann på nattåget då vi ska resa i 7 timmar! Herregud.

Har varit på både Rusta och Jysk idag, där Daniels mamma köpte en julstjärna åt oss. En sån i papp så vi kan ta med den till Norge :P sen två små mjuka tomtar som man kan knosa ner i väskan. Sprang även in på Elgiganten och Team Sportia för o kolla plattång och annat. Köpte en röd mössa som var nedsatt till 100kr, sånt gillar vi! Blev även 2 par skidstrumpor, även dom röda och med vita snöflingor på. Mycket fina!

Hade inget mer intressant för dagen. Hörs kanske imorrn,
Puss o kram

Kommentarer
M

Bokat och klart....kul för ER men inte för mej!

Nu är det bara packningen kvar då....den blir kul...

eller inte. Kram


2008-12-02 @ 08:32:20
Molly

Åh! Hoppas ni får det bra där borta :) Tänker läsa bloggen intensivt :D Puss


2008-12-02 @ 09:17:30

Bloggadress: http://molkan.se
Jennifer

M: Nae det blir nog inte lika kul för dig här hemma utan oss.. Ja packningen får jag väl börja lite smått med ikväll kanske.



Molly: Ja det tror jag vi kommer få! Ska bli superkul att pröva att åka skidor, har ju aldrig ens varit i Kisa haha. Så ska bli riktigt spännande ;D Bra! Ska försöka vara duktig att uppdatera den :)

PUSS!


2008-12-02 @ 14:45:50
Molly

Det kommer nog att gå bra, när jag var i Sälen lärde jag mig på en vecka :D Det går snabbt!


2008-12-03 @ 09:35:41

Bloggadress: http://molkan.se
Jennifer

Ja, får hoppas på det! Ska bli askul iaf ;D


2008-12-03 @ 17:42:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: