Seg dag

Idag kan jag erkänna att det var lite jobbigt att stiga ur sängen. Tog emot ngt fruktansvärt. När man stigit upp inser man att vi inte hade någon mjölk, inte heller något smör.. Det blev med andra ord ingen frukost. Sen när vi var på jobbet fick vi jobba över så att vi inte hann hem innan affären stängde, vilket den gör kl 17.00. Imorgon, söndag, är den dessutom stängd. Så då kan vi inte köpa ngt då heller. Nu får vi låna av Linnéa och dom istället så länge så vi får i oss ngn mat. Min mat idag bestod av tonfisk på burk, samt makaroner. Billigt och lätt att laga, sånt gillar vi! Ruggigt gott faktiskt, blev över till frukost imorgon med. Vet dock inte hur jag ska värma det, eftersom våran micro fortfarande stinker bränd skit sedan Viktor glömde popcornen i den. Går inte ens att öppna luckan, det osar i hela lägenheten. Även fast han har diskat den!

Tror jag att jag har fått munsår också, härligt! Man blir ju astorr om läpparna hela tiden, fast att man använder lypsyl ungefär 50 ggr per dag. Snö har vi fått igen iaf, det är ju najs. Men dock har regnet frusit under snön så det är svinhalt på vissa ställen. Helt livsfarligt med andra ord.

Nae nu blir det film och mys!
Puss

Kommentarer
M

Hej Gumman!Inte lätt att komma ihåg att handla, då vet du hur jag har det. Har du munsårsplåster med dig el ska jag skicka det elr salva? Förresten går det nog fortare för dig att köpa själv med tanke på hur lång postgång det är. Har Carinas paket kommit fram? Fiskarna i lilla akvariet hälsar och säger att nu får du pallra dig hem och rengöra, de ser snart inte ut genom rutan....Hälsa Myggan, Kram


2008-12-20 @ 22:48:23
M

Såg att du ätit tonfisk och makaroner.... men vad åt Myggan då?


2008-12-20 @ 23:16:18
Johanna

Hey Dellis(A)! hoppas du har det bra saknar dig enormt mkt;* ta det försiktigt i backarna så det inte händer dig något. För själv har jag skadat ryggen och haltar fram och blir därför inget tävlande imorron:(! Många pussar och kramar Johanna;D<33


2008-12-20 @ 23:18:22
Jennifer

M: Nae, man hinner inte så mkt som man skulle vilja.. Köper själv när vi åker in till Gol. Hittar ju till apoteket där nu. Ja vi har fått paketet. DU får väl rengöra så länge ;D Myggan åt sån påse med pasta bolognese, färdig, bara att värma i stekpannan.



Johanna: Det ska jag! Kanske ska åka imorrn om vi är lediga. Jasså har du ramlat av hästen lr? :( Vila mkt så det är över tills nästa tävling! PUSS <3


2008-12-21 @ 14:33:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: