Jag älskar snö!

Yes, äntligen har snön kommit, jag e så glad! Snö är bland det mysigaste o bästa jag vet. Vintern är absolut den årstid jag tkr bäst om, har alltid tyckt det. Dels för att jag hatar alla jävla insekter på sommaren, fy. Nu är det vitt o fint o inga surrande insekter kommer o anfaller. Så får man ta på sig massa mysiga kläder o gosa sig in i dom, MYSIGT!

Ikväll ska jag hem till mina chefer på glögg och spelkväll med resten av personalen på Bokia. Ska bli trevligt, hoppas vi ska prova några roliga spel :D Frågan är vad man ska ta på sig, hmm. Dock är det ju inte kungen vi ska till så spelar väl egentligen ingen roll. Men det är ju kul med kläder o man vill ju vara fin, så blir nog o tänka på det lite iaf.

Puss & kram

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: